Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hon är 4-årigt quartersto e: King Okie Hollywood ue: Doctor Skunk.
Hon är inriden av Styrbjörn och sen har hon varit en sväng hos Rick efter det på träning.
Stammen kan jag ingenting om men förra ägarna sa att det var kosse/reinigstam Jag hade väl hoppats att kunna rida lite ranchgrenar på henne men vi får se vad vi känner för sen. Känns som att jag måste lära mig rida igen först, få bort engelsk-fasonera ur kroppen.
Har ägt henne ett par veckor nu och börjar hitta lite knappar, hon är ganska välriden i grund och botten så jag måste lära mig hur jag ska rida henne. Men jag trivs himla bra med henne, hon är så otroligt social och kelsjuk Räcker att jag stannar bilen på gården så står hon vid grinden och gnäggar!
Det är bra med krut i henne men som tur är så är hon så otroligt lydig att man aldrig behöver känna sig orolig att hon skulle hitta på något dumt. Stopp-knappen är bombsäker
Idag har hon busat rundor i ridhuset och tjurat på de andra som var och tränade. Hon fattar inte riktigt varför inte alla flyttar sig för henne
w_w Spännande! Jag ska rida Western Riding och Trailen.. (och förhoppningsvis inte försöka välta grinden)
Willy tycker det är vansinnigt roligt att vara igång med träning igen... och jag tycker personligen det är bra mycket trevligare att titta på från marken än att leka rodeo-ryttare :P
Ingen stress här inte... (ibland ser han verkligen ut som en gammal valack)
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Gravid - 1år Mycoplasman har varit besvärlig för många denna vinter. Jag låg inne på akuten och hade flera runt omkring mig som hostade och hade sig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.