Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tez1 skrev:Det första jag slås av är att hovarna är trånga i trakt/ball och sen är hovhalvorna olika höga med olika lutning på hovväggen. Trakterna är något för höga(ev. understuckna).
Skulle varit intressant med bilder rakt från sidan i marknivå.
/T
Capable Case skrev:Jag tycker att din häst är trång bak i trakterna. Något hög där också! Sen är den inte rak om du tittar på bilderna taget "upifrån/bakifrån" hästen BORDE vara rak där över.. Hmm svårt att förklara men den ska sätta ner hoven plant och då får inte den ena sidan vara högre än den andra (hängde du med?) men sen är det svårt att säga när man inte sett kort framifrån så man ser tåaxel och vinklar. I vissa fall går det inte att ha den rak för att hästen har ett sånt exteriört fel.. Sätt gärna in bilder tagna framifrån! *ler*
Varför togs hästen bort?Corax skrev:Haha, då ska ni få se en riktig rysare.
Detta är bilder på min fd. valacks hovar;
Här är han relativt nyskodd. Det var sommar och han hade tappskor hela tiden. Kan även tillägga att detta är ett par år sedan. Det ser svart ut för jag tjärade hovarna regelbundet. Med Noll resultat...
Så här fina var de innan han togs bort.
Även här relativt nyskodd.
[/IMG]