Ska se om jag kan hjälpa dig att räkna ut frågetecknen.@LenaH jag trodde du var god?? Men nu känns du ond?? Eller?
Varför känns jag ond?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska se om jag kan hjälpa dig att räkna ut frågetecknen.@LenaH jag trodde du var god?? Men nu känns du ond?? Eller?
Nu tycker jag nog att du tar det inlgägget ur sitt sammanhang. Sasse skriver:Min största fundering är nu @LenaH s inlägg:
Hur kan hon vara så säker på att det bara är en kvar i lyan och att Angel inte är omvandlad? Jag misstänker att hon har full koll på lyan och därför kan vara så tvärsäker.
LenaH svarar:Kan någon hjälpa mig tänka? Känner mig lite bortkopplad efter typ 12 timmars sömn... Är det 1 eller 2 ulvar kvar i lyan nu?
En kvar i lyan, tre onda sammanlagt.
Får bli att rösta nu så jag inte råkar glömma idag igen.
Jag är fortfarande inne på Snurrfian som potentiell ulv, alt. ledarvarg.
Till skillnad från Blacksmithfarm tycker jag att det är mer troligt att ledarvargen följde Mirtais röst än Sednas. Hade hon följt Sednas röst hade det varit nästan en timme emellan deras röster, och för mig blir det ingen tydlig hint på något sätt. Två goda har hon röstat på, och så Sedna. En rätt sen röst när läget var i princip klart.
Sasse röstar på Snurrfian
Jag tänker att Snurrfian kan vara ulv, men det känns troligare att hon kan ha ledarvargsrollen. Kanske ändrar röst på grund av det, om jag får upp ögonen för en annan ulvkandidat, eftersom det är mer prioriterat att få bort en ur lyan.
Jag känner att jag behöver gå igenom en dels inlägg: Habina, LenaH, Artline, bollen_, Blacksmithfarm. Tror inte jag missat någon. De övriga (Koppen, cirkus) håller jag som goda eller neutralt mot goda hållet. Nova01 kan lika bra vara ensam ond, men hon känns som att hon inte har någon direkt koll så tror inte hon varken tillhör lyan eller är ledarvargen.
Ja om jag ska motivera men annars får jag väl tycka vad jag vill? Eller? Jo det får jag.
Ska se om jag kan hjälpa dig att räkna ut frågetecknen.
Varför känns jag ond?
Jag kan inte låta bli att undra om det är så att de är ulvar och hoppades på att drevet skulle gå mot mig, men det enda jag har som styrker den teorin är att jag vet min egen roll, och det är inte så mycket att gå på...
Min största fundering är nu @LenaH s inlägg:
Hur kan hon vara så säker på att det bara är en kvar i lyan och att Angel inte är omvandlad? Jag misstänker att hon har full koll på lyan och därför kan vara så tvärsäker.
Det skulle även förklara hennes fiskande efter Angel igår...
Det diskuterades mycket igår kring Faith och Angel.
Fick en känsla av att vi hade en ulv med där som fiskade info till antingen lyan eller till de utanför.
LenaH var en av de som var mest frågvis och BsF.
Jag kan inte riktigt släppa min ide kring LenaH och jag vill även syna BSF idag för att se om jag ändrar uppfattning eller kommer på nåt helt nytt. (Hon har vart utanför min radar lite grann faktiskt)
Jag måste lyfta en fundering känner jag... Utifrån hur fio skrev utgår jag från att hon stoppade käket i går. I dag blev det heller inget käk och det kan innebära att vi bara är en omvandling + ett käk/en missad lynch från att onda vinner. Det finns ju några roller som har möjlighet att hitta Angel, om någon gör det skulle det vara idé att rösta ut honom i förebyggande syfte? Alltså även utan att förvandling har skett?
Det tycker jag nog inte. Den goda Angel är trots allt våran ängel, som kan skydda deltagarna mot ulvarnas käk. Varför offra den??
Önskar jag hade några ideer men tyvärr inte
Om nu Angel har blivit Angelo så har vi Connor och Faith att hoppas på.
Men du, jag har precis kommit på den tanken!
Grejen är om de försökt käka dråparen/Faith igår så är den oskyddad i natt om inte Angel fattat vem det är och då blir Faith käk i natt och Angel imorgon och sen kan inte goda vinna.
Därför att eftersom självmordsbombaren är borta så är det bara dråparen som kan döda Angel.
Ah, jag har inte hunnit hålla mig helt ajour med rollistan idag.
Det sätter ju frågan i ett annat perspektiv...
Tror du/ni/vi/någon att Faith har listat ut vem Angel är än?
Gårdagens prat om Angel etc. BSF verkar säker på scenariot. Varför?
LenaH orkar inte tänka så långt. Kanske för att hon inte behöver det?
Jag överväger att ändra min röst på Snurrfian och lägga den på LenaH. Konversationerna mellan henne och Mirtai är inte till nån fördel till LenaH just nu
Men det betyder ju att LenaH med säkerhet vet att Angel inte är omvandlad, och vilka vet det? Ni kommer att få se efter kvällens röstning men jag tror tyvärr att det här innebär att den onda sidan vinner.Nu tycker jag nog att du tar det inlgägget ur sitt sammanhang. Sasse skriver:
LenaH svarar:
Sasse frågar efter antal ulvar i lyan. Det är ju det som LenaH svarar på.
Ja, jag var inne på att vi kanske skulle bli tvungna till det.Du känns plötsligt ond för att du tyckte vi skulle rösta ut Angel, jag är fortfarande väldigt tveksam till det men sen igen, jag är ny på detta så...
Du har utvecklat dina tankar om LenaH, har du något konkret också för de/vi andra?Hjartagna har dock inte övertygat mig och Koppen är nog god iaf. Habina känns också som god och vilka återstår då?
Snurrfian definitivt ond
Hjartagna ganska säkert ond
Habina troligen god, Koppen o Sasse med. Bsf är ju också god eller?? och hur har vi det då med LenaH...
Jag undrar jag vems polisonger det egentligen börjar kittla i...Jag är inte det minsta hårig...Jag tror att de flesta nu förstått att jag inte fiskade efter Angel igår och Snurris är en tillräckligt erfaren spelare för att ha greppat läget och då verkar det kittla lite i polisongerna på henne.
Det syns ju på din avatar hur hårig du är!Jag undrar jag vems polisonger det egentligen börjar kittla i...Jag är inte det minsta hårig...
Ja troligen Att Lena är oond alltså.
Jag älskar ordet oond!
Ta piller och gå och sov och hoppas du vaknar utan huvudvärk imorgon.
Findus skrev:Det o-ligger potatis i vartenda hål!
Jag tror att det är just ett sånt scenario som ulvarna gör sitt bästa att lyckas med just nu och de verkar vara på god väg och eftersom du verkar vilja visa den vägen så misstänker jag dig allt mer...Ja, jag var inne på att vi kanske skulle bli tvungna till det.
Om Angel blir omvandlad så kan vi bara ta kål på henne på två sätt: Genom självmordsbombaren eller genom dråparen/Faith. Eftersom självmordsbombaren är död är det bara Faith kvar.
Om då Faith blir käkad och därefter Angel går samma öde till mötes så kan inte goda vinna alls. Därför är det en balansgång.
Är du med?
Och det räcker just nu att Angel blir omvandlad för att vi ska förloraJa, jag var inne på att vi kanske skulle bli tvungna till det.
Om Angel blir omvandlad så kan vi bara ta kål på henne på två sätt: Genom självmordsbombaren eller genom dråparen/Faith. Eftersom självmordsbombaren är död är det bara Faith kvar.
Om då Faith blir käkad och därefter Angel går samma öde till mötes så kan inte goda vinna alls. Därför är det en balansgång.
Är du med?