Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ska erkänna att jag inte riktigt har koll på ponnysidan....
Är du osäker på nåt tycker jag att du ska ringa Lars-Erik (proppen) och fråga!
Lycka till!!
Nu kommer jag med mina knäppa frågor igen.. Men asså på proppen till tävlingen så står det att ponnierna ska ha programmet CCIP/CICP* 2005... Problemet jag har är att jag äger inget sådant program utan det enda jag har är CICP* 2003... Är det samma program eller är det något annat? Finns det isf nån som har det? Tacksam för snabbt svar...
Jag kommer varar där alla tre dagarna. Ev rider jag 100-klassen, om hästen är fräch. Förhoppningsvis behöver vi inte lotta bort någon, beror på om domarna kan tänka sig att döma några ekipage på fredagen också. Det är mååånga anmälningar!
Men som sagt, inget klart än..
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.