Åkerbo rid-och körsällskap (ekenäs)

Sv: Åkerbo rid-och körsällskap (ekenäs)

Lagen tas ut på plats.
Har du koll på hur många poäng du har, osv?

Jag ska också dit :) rider lätt klass på min!

Ahaaa!! :idea: Då fattar ja.. =)

Mjae... inte riktigt koll på hur mkt jag har men när ja räknade (dock lite fel) så låg ja 4:a... Men ja... som sagt ja räknade inte rätt.... :p

Jag ska erkänna att jag inte riktigt har koll på ponnysidan....
Är du osäker på nåt tycker jag att du ska ringa Lars-Erik (proppen) och fråga!
Lycka till!!

Nu kommer jag med mina knäppa frågor igen.. Men asså på proppen till tävlingen så står det att ponnierna ska ha programmet CCIP/CICP* 2005... Problemet jag har är att jag äger inget sådant program utan det enda jag har är CICP* 2003... Är det samma program eller är det något annat? Finns det isf nån som har det? Tacksam för snabbt svar...:confused:

*kl*
Vilka är det nu som har anmält?
Jag räcker upp en hand och vinkar frenetiskt!

(när får man veta om man är bortlottad)

Hej!
Jag ska vara med...! :D Alltså.. jag är anmäld.. :p hehe :p Ska starta MSv för ponny... :D

Fick svar på att d et vra CCIP* 03 som gäller.. *puh* nu e ja lugn igen...:p:D

Jag kommer varar där alla tre dagarna. Ev rider jag 100-klassen, om hästen är fräch. Förhoppningsvis behöver vi inte lotta bort någon, beror på om domarna kan tänka sig att döma några ekipage på fredagen också. Det är mååånga anmälningar!
Men som sagt, inget klart än..

Liknande trådar

Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 344
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 681
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka