Åkerbo rid-och körsällskap (ekenäs)

L

Lussekatten

Ärdet någon som har varit där?? Hur är deras terrängbana?
Ska dit i slutet av juli.

Sv: Åkerbo rid-och körsällskap (ekenäs)

Det är min hemmabana så vi ska dit i juli också :D

Personligen så tycker jag att banan är bra, dom har ofta bra koll på underlaget och fördel för publik eftersom man ser i princip hela banan från start och mål... Kommer förhoppningsvis fina hinder eftersom dom håller på med en upprustning, det är ju en liten klubb med få som arbetar så jag är glad att det blir tävling =)

Ska dit på kurs på torsdag så jag kan rapportera mer efter det :)

Det låter ju bra. Vad kul att man ser hela banan:) Bra när man har nervösa föräldrar...:D

Hallojsan!
Är det någon som vet vart och hur man kan få veta vilka som är kvalade att rida cupfinalen som går för D-ponny i Åkerbo? Skulle ju vara trevligt att få veta om man e bland de 10 bästa eller hur d e... Om man ska anmäla sig osv... Någon liten som kan hjälpa lilla mej?

Ja har bara tränat där, men ja tycker det är jättebra.
Har dock bara hoppat på fälten, och där är hindren väldigt trevliga :)

Jag har oxå varit där jätte trevliga tävlingar och bra banor ...:banana:

Tack för svaren! Kan man inte se det på Svenska ridsportförbundets hemsida? Där finns det ju rankinglistor.:)

jag har varit där förut och tycker de har en jättefin bana! varierat med både slingor i skogen och öppna fält! :)

Min kompis föräldrar äger stället :bump:

(eller har hand om eller hur det var :))

Har dock aldrig varit där.

Jag ska dit, har aldrig varit där.
Härligt att det bara var en dag ( 29e för oss på stor häst!) så slipper man det där med boende uppstallning osv!!

ska rida lätt klass. sen deb klassen med ena min 6åring!
om vi inte blir bortottade då ;)

Hittade proppen och har nu anmält mig till min (var 20 år sedan så det räknas inte) och pållens första fälttävlan så nu är det dags att börja trimma dressyr:D !

Senast ändrad:

Det är väl bara att anmäla sitt intresse.så får du se om du blir uttagen .Det är väl en vanlig klass också?
De fem ponnierna som ska gå EM är ju i Frankrike då.
Ring Sara på förbundet och fråga om Cupen....

Msv b är bara öppen för de ryttare som rider cupen. Vilket förmodligen kommer bli 10st från varje land.
För övriga ponnyryttare finns det "bara" debutant och lätt klass.

Hur får jag tag i den där Saras nummer? Så man kan fråga om cupen.. Börjar ju bli brådis... Eller ska man kanske anmäla sej och sen får man se om man kommer med eller hur det blir? Och lag? Hur ska man kunna få ihop ett lag? :S Den här cupen gör mej en aning förvirrad... =S

Hoppas på snabba svar.... =P

Ja de har jag? Men jag fattar inte det som står där... tycker infon där e "flummig"... Jag fattar inte hur jag ska kunna få ihop ett lag.. Ja känner ju inte nån... Ja e ny... Och om jag inte skulle hita ett lag... Blir man "utesluten" då?=S Massa frågor ang detta snurrar i mitt huvud... Skriva på mail? Så ja kanske får min lilla hjärna att komma ut ur skalet och fatta...:=P

Liknande trådar

Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 344
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 681
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka