Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Fick höra att E-vitaminerna försvinner i så kallat fryst färskfoder...stämmer detta?
Svar
2
· Visningar
813
Senast: crazy
·
B
Övr. Hund Är det normalt att en valp börjar att jucka när den är 3 månader?! Märkte det i helgen att han hoppade upp på mitt ben och började att...
Svar
6
· Visningar
5 121
Senast: litania
·
S
Övr. Hund Tilda, (familjens vovve) http://us.f2.yahoofs.com/users/40118427_3bcd/bc/db22/__sr_/ccd3.jpg?phKIXFABwmuHJDSf...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Sv_ridponny
·
B
Övr. Hund Kan man skicka iväg en valp på lydnads kurs så när valpen kommer hem så är det mer lydig? Bara en fråga som poppade upp=)
Svar
13
· Visningar
1 686
Senast: KaZa
·
Övr. Hund håller våran hund på att göra nu. Hon är 1,5 år och har varit själv från f.d husse o matte men hon hade alltid de andra hundarna som...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Milosari
·
F
Övr. Hund När jag kom hem till en kompis så var hennes pappa hemma. Har skrek och slängde saker om kring sig. När vi kom in i rummet såg vi att...
Svar
13
· Visningar
1 543
Senast: crazy
·
C
Övr. Hund Inspirerad utav en liten tråd från gnägg så skulle det vara kul och se om det finns låtsastvillingar för min hund. Tuva är född 25...
Svar
9
· Visningar
1 059
Senast: Qodrofenia
·
S
Övr. Hund Snacka om schysst stil! haha, han e för söt pluppis-vovven...
2
Svar
21
· Visningar
1 858
Senast: skejtgrl
·
Övr. Hund Gå in på hemsidan om ni vill blicka in i hur jävla dum en människa kan vara...hur i helvete kan man vara så grym mot en liten...
2
Svar
36
· Visningar
2 393
Senast: Elisabet
·
C
Övr. Hund För det första: Fy för ända in i he...te vad svårt det är att rita hundar! Man brukar ju säga att hästar är något av det svåraste som...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 447
Senast: asa_gasa
·
B
Övr. Hund Skulle vilja ha tips på trix jag kan lära min lilla älskling, Golden retriver hane på snart fyra år. Känns som att jag borde ta itu med...
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: yackie
·
Övr. Hund :cry: http://www.petloss.com/rbswedsh.htm :cry:
Svar
1
· Visningar
860
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Blir förtvivlad varje gång jag hör om det, och vill inte ens tänka på vad som skulle hända om min Hobbe försvan :( Ni kan väl titta in...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: kpist
·
Övr. Hund Hur togs den emot av hunden ni redan hade? Vi funderar lite på att skaffa en liten hund till om något/några år. Just nu har vi en liten...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: lady_vip
·
V
Övr. Hund det har vart mycket snack på sistone om att tidelag (kallades det så) skall vara förbjudet, men är det egentligen det? eftersom att...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: Vicku
·
Övr. Hund http://www.hittehund.nu/artikel/sergelstorg.htm :mad: :devil: Stackars hund! :cry:
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Horsen
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att ställa ut vår hund på Lilla Stockholm ivår. Tror vi... :crazy: Men, det är vår första hund så vi har absolut...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: kpist
·
Övr. Hund använder ni det? min labbes trampdynor är så spruckna (kan det ha nåt samband med hans dåliga klokvalitet tro?) att jag gick och köpte...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: FiaOchSaffe
·
J
Övr. Hund Jag fick ett extra nyhetsbrev från hittehund.nu och det handlade om lilla Alice som försvann från Vårflodsparken i Enskede (Stockholm)...
Svar
6
· Visningar
1 109
Senast: Mirre
·
L
Övr. Hund Jag har en labradortik som snart är 1½ år gammal. Hon har alltid varit undergiven när hon träffar andra hundar, men jag har hela tiden...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: KaZa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka