Jag har sådan fruktansvärd vånda....Jag jobbar inom vården och bytte jobb i okt. Jag kände på förra jobbet att jag jobbat för länge med samma klientel men främst att jag var så otroligt urled på min ena arbetskompis( vi är 3 st) som är mkt dominant och besserwisser och mobbade den 3:e. Mig var dock alltid "snäll" med, nästan smörig.Jag pratade med flera chefer flera ggr men inget hände.Kändes ibland som hon styrde cheferna...(.Dock borde hon gå i pension småningom.)Så jag tog en brejk och bytte jobb! Till ett helt annat och nytt klientel.Som jag tyvärr inte trivs med till 100....Det är ganska mkt hot om våld/våld och liv mellan varven. Men en jättehärlig arbetsgrupp och bra chef! Dock verkar chefen ha förstått att jag kanske skulle hitta min plats bättre på en annan enhet som jobbar lite annorlundra men hon kan ju inget lova....Det börjar bli dax för mig att bestämma mig var jag ska vara, på jobb nr 1( får komma tillbaka men måste meddela snart) .Kanske det är kul igen????Eller jobb nr 2 och vänta på en annan tjänst? Hjälp mig att bolla! Mvh Desperat