Viktcoach online?

kakan89

Trådstartare
Någon som testat någon onlineviktcoach? Var det hjälpsamt? Fick man det stöd man behöver? Har du lyckats behålla vikten?

Jag var med i Viktväktarna online några månader för 6 år sedan. För att lära mig vad som "kostar" att äta och vad man kan äta mycket av. Funkade jättebra! Gick sen under det året ner 10 kg och i dagsläget ligger jag på typ 500-600 gram över den teoretiska optimala vikten för mig. Så har lyckats behålla vikten. Är medelålders så det blir väl svårare framöver.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
610
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
285

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka