Vettigt armbandsur?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Funderar på att köpa mig en klocka (sådan man har på handleden).

Har redan sedan tidigare en Marc by Marc Jacobs med läderarmband, men vill ha någon lite billigare, mer till "vardags" (är så otroligt rädd om min MbMJ och har den mer till finare tillfällen).

Så jag har tittat lite på Daniel Wellingtons klockor. Har speciellt fastnat för de med tygarmband och mindre urtavlor. :love:

Men, är det någon som har en sådan? Hur är de i kvalitén?

Annars, finns det några andra klockor i ungefär samma stil, i 1000 kr-klassen?

Har också kikat på DW-klockorna, tycker de är supersnygga! Har dock erfarenheten av att klockor med tyg/läderband lätt blir smutsiga och fula, i synnerhet om man har de till vardags (i stallet, när man diskar, etc).

Ur&Penn har ett märke som heter Axcent som liknar DW mycket, de ligger på 600 nånting tror jag. Kanske kan vara nåt? :)

Tänkte också säga Axcent. Jag har en Axcent Metro som jag har fått jättemycket komplimanger för. Kostade runt 500:- (rea, nu tror jag den ligger på runt 800:-), så lite lägre i pris. Armbandet är i Tärnsjöläder och har fin kvalitet, tycker jag.

Har en klocka från DW som jag använder rätt mycket till vardags. Bandet blir smutsigt, men å andra sidan kan man ju byta band när man vill för en ganska liten peng. Lycka till med ditt klockval :)

Jag har en DW Classy St Mawes som jag har till vardags och till fest, älskar den :love: Den har läderarmband så den är lätt att rengöra. Otroligt skön också!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka