Vegeboms???

M

Maxmax

Är det någon som använder Vegeboms? Vad tycker ni om det? Varför har ni det?? Hur länge har ni använt det??

Sv: Vegeboms???

Jag använder det på små sår och liknande, fungerar super!! Men man kan väl i princip använda den till vad som helst, "Mjukgörande, lätt antiseptisk, avsvällande, vid muskelömhet, ansträngda ben och senor, torr hy eller liknande sommarhudproblem och är insektsavstötande."

Hur länge jag använd det kommer jag inte ihåg, men nåt år.

Sv: Vegeboms???

OKi, hur funkar det mot flugor och andra flygfän då?? Vart har ni köpt det o vad kostar det??

Liknande trådar

Hästvård Måste få lite feedback och höra om nån har några liknande erfarenheter. Min häst som blir 6 år i år visade sig ha mask, 600 på lilla...
Svar
5
· Visningar
748
Senast: lundsbo
·
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
543
Senast: CarEr
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 404
Senast: Stergo
·
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
894
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka