Var hittar man härstammning?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare 333
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 711
3

333

Hej, var hittar man info om hästammning och resultat på ett fullblod som mest troligt gått löp?

Tacksam för svar snarast:bow:

Sv: Var hittar man härstammning?

Nej, nej, nej, det måste man inte alls. Vill du hitta en häst som heter Nissepäronkula så räcker det med att göra en nis* sökning och då kommer alla hästar som börjar på Nis- upp!

Det är samma funktion, men olika namn. Man måste ju klicka flera gånger för att komma till rätt ställe sas. ;)

Jag vet, men inte lika många klick som för att ta sig igenom SvRF:s eller ASVH:s sidor:angel:

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 149
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
679
Katthälsa Hej! Jag ska ringa vet o fråga också, men vill även fiska lite svar här. Vi har kikat på en kattunge, som visade sig ha ett tångbett...
Svar
13
· Visningar
996
Senast: Mojma
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka