Väntan och ett noll

Status
Stängd för vidare inlägg.
väntar på första träningen med Indra någonsin. Är tom nervös över lastningen. Hoppas det går bra! Uppdaterar sedan. Som vi säger ibland på jobbet " jag är så himla nöjd......" När vi verkligen känner så, så är det idag. Jobbat hårt med ett projekt och det har blivit neddraget, men så hände det. Vi fick hjälp från annat håll och idag var jag inne på mötet, annat ärende, men kom tillbaka till in igen direkt, och då började det pratas om " mitt" projekt nervärderande, så jag satt tyst och lugnt tills hen var klar och gav igen med fakta. Kommentaren, var du här. Blir liksom strålande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu sitter jag i en helt underbar stuga mitt ute i skogen och bara myser! (Eller ja - jag brottas med en förkylning också och snorar...
Svar
7
· Visningar
1 206
Senast: Teilani
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 902
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kom att läsa en bok om en man som råkat ut för en olycka och fått en ryggmärgsskada (”Smällen” av Kent Revedal). Boken var saklig...
Svar
0
· Visningar
482
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama