Väntetid på analays?

G

ginsa

Hej, någon som vet hur snabbt man brukar få svar från analycen? Har ju väntat två veckor nu ju...
 
Från Analycen har jag fått svar på någon vecka. Men de har det säkert körigt just nu, med många beställningar och så.

Ring och fråga. Man är ju så nyfiken...
 
Jag skickade in min höanalys 9 augusti. Nerklippt, & i deras emballage. Fick svaret igår 17 augusti. Kostade 583:- ( MJ, SRP, CA, P, MG & K analys).
 
Jag har använt mig av analycen 4 ggr och har fått svar inom 5 dagar varje gång.
Denna gången har jag använt mig av hjortens lab då de är mycket billigare men det har gått 1 vecka nu och jag har inte fått svar men förhoppningsvis kommer det väl snart.
 
Två och en halv vecka fick jag vänta, de har säkert rätt mkt nu, men det är irriterande, man är ju så nyfiken..
 

Liknande trådar

Hästvård Hej Har en ponny med strikt boxvila i minst 3 veckor till på grund av skada. Vi får inte strö med halm kan jag säga nu, hon står på...
Svar
3
· Visningar
395
Senast: Elo
·
Hästvård Hej, fick åka in akut med hästen i fredags och då konstaterades kraftig hovbensrotation med 8 mm kvar till sulan. En dryg vecka tidigare...
2
Svar
29
· Visningar
2 623
Senast: Missemus
·
Samhälle Jag är remitterad till MR, remiss skickad för 2 månader sedan och märkt som prioriterad. Kontaktade kliniken idag för att fråga om...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 135
Hästvård Hej på er. Den 30 april behandlades min häst för hålvägg på klinik A. Det öppna såret i hovväggen lämnades öppet och hästen skoddes med...
Svar
7
· Visningar
1 538

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp