Linduzz
Trådstartare
Beställde den 27/3 en dressyrvojlock i marinfärg och ett pannband från ett företag på nätet som annonserar mycket och verkar ha ganska mycket att göra.
Väntade i flera veckor och fick höra varje vecka att produkterna var restade och skulle skickas nästa vecka.
Förra veckan fick jag ett mail om att den färgen jag hade beställt plötsligt hade utgått. Så jag valde en annan färg.
Nu i måndags fick jag vojlocken, men det är inte ens en dressyrmodell på den!
Avvaktade tills jag fick pannbandet å bonusgåvan man skulle få.
Pannbandet kom idag, 3 stenar fattas å bonusgåvan fick jag inte..
Jag är j*vligt förbannad för denna urusla servicen och att man får fel trasiga saker å att jag fått väntat i 13veckor...
Så jag tänkte ringa dom snart så tänkte passa på å fråga er bukare, vad kan man kräva, vad hade ni gjort/sagt?
Tacksam för svar.
Väntade i flera veckor och fick höra varje vecka att produkterna var restade och skulle skickas nästa vecka.
Förra veckan fick jag ett mail om att den färgen jag hade beställt plötsligt hade utgått. Så jag valde en annan färg.
Nu i måndags fick jag vojlocken, men det är inte ens en dressyrmodell på den!
Avvaktade tills jag fick pannbandet å bonusgåvan man skulle få.
Pannbandet kom idag, 3 stenar fattas å bonusgåvan fick jag inte..
Jag är j*vligt förbannad för denna urusla servicen och att man får fel trasiga saker å att jag fått väntat i 13veckor...
Så jag tänkte ringa dom snart så tänkte passa på å fråga er bukare, vad kan man kräva, vad hade ni gjort/sagt?
Tacksam för svar.