Vad göra med tränsdelar?

AbCdE

Trådstartare
Jag har samlat på mig en massa tränsdelar som jag inte lyckas sälja styckvis. Mycket helt nytt. Någon som vet om man kan sälja vidare till läderarbetare eller om det bara är att slänga? Eller annat alternativ? :)

Skänk till en ridskola. Jag brukar använda min lokala ridskola till att dumpa saker jag inte orkar sälja med jämna mellanrum. De blir glada och jag blir glad att slippa ha sånt som inte används liggandes.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
752
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 374
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 433
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka