Vad är tanken med denna

Gammeln

Trådstartare
undo.gif
jämfört med att flytta muspekaren till "bakåtpil" :confused: ...................(nej, det kan inte vara enklare)

Sv: Vad är tanken med denna

Själv använder jag bakåt-knappen på musen, en underbar uppfinning när man surfar.

Funktionen har funnits där sedan du var liten. Jag tyckte mappen som användes som bild tidigare inte var särskilt självförklarande så jag bytte.
Visst är funktionen rätt onödig, men det är upp till var och en att använda den.
Det finns så mycket funktioner i forumet att det säkert finns ett antal fler jag inte ens visste att de fanns.

Sedan kan man tycka att man kanske borde ta bort allt onödigt, alla är dock inte ense om vad som är onödigt, och ofta är det enklare att låta det finnas kvar om det inte ställer till problem.

Det finns dock ett antal funktioner jag har tagit bort/slagit av då jag tycker att de tillför mycket lite, eller är till nackdel för forumet.

Ibland händer det att jag klickar fel då knapparna sitter för tätt och hamnar på "okänt ställe" vilket kan irritera mig

Förstår jag dig rätt om ditt svar innebär att du exempelvis i denna tråd missar den mer än tre gånger så stora Bukefalos-länken och råkar klicka på "Gå tillbaka"-knappen i stället? Ett tips i så fall kan vara att klicka på den stora Bukefalos-loggan för att komma tillbaka till förstasidan.

Om det inte var detta du syftade på får du mycket gärna återkomma med mer ingående förklaring.

Det är alltid en svår balansgång att försöka få med så mycket bra information och navigering på en och samma sida samtidigt som det inte får bli för mycket och svårt att hitta rätt eller för lite så att man får klicka många fler gånger för att få tillgång till det man söker.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama