Winka

Trådstartare
Hej!
Bara undrar vart man hittar tränare? Vill så gärna komma vidare i min ridning med min häst, men hittar ingen tränare som kan hjälpa mig.

Hur kommer det sig att du inte hittar någon att träna för? Vilken del av landet bor du i? Har du hästarna hemma själv eller står du i stall med andra, de kanske tränar för någon du kan prova rida för?
Ska dt vara någon som är tränare (A-C tränare) eller en tävlingsryttare? Eller vad för kunnslap söker du efter?

på tränarportalen.se kan man hitta tränare också. Går även att söka på sin region. Därifrån borde man kunna söka sej utåt och hitta kontakter bortikring.

Liknande trådar

Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
294
Senast: Sryoqwe
·
Ridning Hej Jag har blivit medryttare på en häst. Och undrar om man kan galoppera på sand? Det är en slinga där travhästarna tränar med...
Svar
9
· Visningar
946
Senast: Nota
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Vilsta ridklubb i Eskilstuna vill att fler äldre hittar intresset för hästar och ridning. I den nystartade ridskolan för pensionärer får...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
683

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka