Winka

Trådstartare
Hej!
Bara undrar vart man hittar tränare? Vill så gärna komma vidare i min ridning med min häst, men hittar ingen tränare som kan hjälpa mig.

Hur kommer det sig att du inte hittar någon att träna för? Vilken del av landet bor du i? Har du hästarna hemma själv eller står du i stall med andra, de kanske tränar för någon du kan prova rida för?
Ska dt vara någon som är tränare (A-C tränare) eller en tävlingsryttare? Eller vad för kunnslap söker du efter?

på tränarportalen.se kan man hitta tränare också. Går även att söka på sin region. Därifrån borde man kunna söka sej utåt och hitta kontakter bortikring.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
608
Utrustning Hej! Har en häst som vill ridas på hackamore eller kombinationsbett. Finns det bra träns för detta? Vanliga träns tycker jag åker fram...
Svar
10
· Visningar
407
Senast: Sirap
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Ketrawzc
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama