trådar man startat syns inte..

astronaut

Trådstartare
Jag startade en tråd på U och skulle nu efter maten kolla om någon har svarat så jag går på in på "min profil -> hitta alla trådar jag startat" och den finns inte med. Nehe, tänker jag och klickar på U och där finns tråden med, men som sagt inte under "hitta alla trådar jag har startat" :confused: Är det meningen att det ska vara så ?

Sv: trådar man startat syns inte..

Antagligen har den tagits bort av moderatorn av någon anledning, troligen för att den inte följt forumreglerna.

Antagligen har den tagits bort av moderatorn av någon anledning, troligen för att den inte följt forumreglerna.

Den finns som sagt fortf. kvar på U. och att snacka om saker man inte vill höra hos tandläkaren borde ju inte vara förbjudet menar jag..
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=771813 (tråden jag menar) och kollar jag nu på den igen så syns inte denna tråd heller för mig.

Jag läste visst lite slarvigt.:o Jag uppfattade det som att tråden var helt borta...

Konstigt hursomhelst, för tråden syns för mig om jag går in på din profil och tar fram dina startade trådar.:confused: Har du provat att logga ut och logga in igen?

Senast ändrad:

Jag läste visst lite slarvigt.:o Jag uppfattade det som att tråden var helt borta...

Konstigt hursomhelst, för tråden syns för mig om jag går in på din profil och tar fram dina startade trådar.:confused: Har du provat att logga ut och logga in igen?

Ah, provade att logga ut och in och nu syns dom. (att jag inte tänkte på det innan liksom :D )

*kl

Tack nu fick jag reda på det:)
Gjode en tråd här idag och fråga med den låstes:confused:

*kl

Tack nu fick jag reda på det:)
Gjode en tråd här idag och fråga med den låstes:confused:

Hon sa ju att den var borttagen.. din tråd alltså. Det vet jag, men hon borde kunnat flytta den hit, eller så såg hon inte att det fanns en annan tråd om just detta ämne, lätt hänt att missa :)

Att din tråd låstes var för att jag gav dig svar på frågan och vidare diskussion inte behövdes. Nu är den dessutom borttagen.

Du hade ju inte preciserat att det endast var under dina trådar den inte syntes :angel:

Borttagna trådar frågar man nämligen moderator på berört forum om, man startar inte en ny tråd om varför den togs bort.

Anna-Karin, moderator

Att din tråd låstes var för att jag gav dig svar på frågan och vidare diskussion inte behövdes. Nu är den dessutom borttagen.

Du hade ju inte preciserat att det endast var under dina trådar den inte syntes :angel:

Borttagna trådar frågar man nämligen moderator på berört forum om, man startar inte en ny tråd om varför den togs bort.

Anna-Karin, moderator

*kl* men den fanns ju att skriva/diskutera i?.....Men, men....

Som jag minns den tråden du startade så stod det inte i den att tråden faktiskt fanns kvar. Jag tolkade det som att tråden var raderad, inte att problemet var med Visa-mina-trådar-funktionen, och jag skulle tro att A_K_N gjorde samma tolkning.

Just precis så tolkade jag tråden.

Det finns en uppsjö av sådana trådar redan.

Jag valde att låsa den efter mitt svar, men nu vet jag att jag istället ska radera de trådar NaTTA startar där hon uttrycker sig luddigt och inte sökt ordentligt :angel:

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
853
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama