T
Tokmaja
Sa till gubben igår att det tryckte så enormt mycket nedåt så det nästan kändes som att bebisen var halvvägs ute eller nått, hade även lite blodstänk i flytningar jag hade igår.. och inatt drog det igång ordentligt när jag gick på toa så nu är det helt garanterat en "teckenblödning".
Har "mensvärk" som mal på hela tiden men inget mer, så det lär ju ta ett tag till misstänker jag.
Men hur länge brukar man märka av just teckenblödningen?
Hur lång tid före släppte slemproppen innan dess att förlossningen drog igång för er?
Ja och imorse när jag gick ner för att ta på en film till sonen så lyckades jag sparka tån rakt i hans tripptrappstol så det känns nästan som att den är bruten, eller det är den inte, men det gör vansinnigt ont... det är alldeles blå och svälld!
AJ!
Som om det inte är jobbigt nog att röra sig ändå liksom :smirk: !
Har "mensvärk" som mal på hela tiden men inget mer, så det lär ju ta ett tag till misstänker jag.
Men hur länge brukar man märka av just teckenblödningen?
Hur lång tid före släppte slemproppen innan dess att förlossningen drog igång för er?
Ja och imorse när jag gick ner för att ta på en film till sonen så lyckades jag sparka tån rakt i hans tripptrappstol så det känns nästan som att den är bruten, eller det är den inte, men det gör vansinnigt ont... det är alldeles blå och svälld!
AJ!
Som om det inte är jobbigt nog att röra sig ändå liksom :smirk: !