synonymer för gödselstack?!

viriel

Trådstartare
Ooch årets onödigaste tråd är denna.

Men helt seriöst, vad har ni för synonymer på gödselstack? Har suttit i två dar och försökt komma på vad jag brukar kalla den men det har varit fruktlöst... så snälla, hjälp mig innan mitt huvud exploderar av frustration!
 
Ooch årets onödigaste tråd är denna.

Men helt seriöst, vad har ni för synonymer på gödselstack? Har suttit i två dar och försökt komma på vad jag brukar kalla den men det har varit fruktlöst... så snälla, hjälp mig innan mitt huvud exploderar av frustration!

Gödselhög, gödselplatta (vilket i och för sig egentligen avser platsen, men oftast är ju gödselstacken på plattan), stuka... Jag har nog själv aldrig hört några andra namn? :)
 
Ooch årets onödigaste tråd är denna.

Men helt seriöst, vad har ni för synonymer på gödselstack? Har suttit i två dar och försökt komma på vad jag brukar kalla den men det har varit fruktlöst... så snälla, hjälp mig innan mitt huvud exploderar av frustration!

Kasa :D uttalas i min värld "kaasa"
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 807
Senast: Freazer
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 299
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 328
Senast: Solstig
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 758
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp