Sunne 26 maj

A

ainavi

Vilka ska tävla i Sunne den 26:e maj och vad ska ni tävla i för klasser?

Själv ska jag tävla både individuellt och för WA-laget.

Sv: Sunne 26 maj

Jag skulle ha åkt, men törs helt enkelt inte lämna mitt sjuka fölsto över en helg så snart inpå fölning....
Vi fick inte heller till något lag till denna omgång, så vi får tyvärr stå över till nästa deltävling, den 16 juni!!!
Men DÅ kommer vi igen!!!:D

Lycka till förresten! Rider du div I eller II?

Va synd att ni inte kan komma eller inte fick ihop något lag. Hoppas på nästa gång :). Jag rider i div II. Vilken klubb tillhör du?

FRSW, du då?

Jo till nästa omgång ska vi nog skrapa ihop ett lag, det är bara nu som folk envisas med att åka på semester samt att jag inte kommer ifrån.

Nästa tävling är ju i närheten så då kan jag snabbt ta mig hem om det händer något!:laugh:

Jag ska vara med.
Rider Betty, mitt gamla fjordsto, i TR C och VH C (hade egentligen tänkt skippa henne, men det är ju så kul att rida TR).
Rider Lukas aka Lysjö Tinder, kbl-travare, i pleasure, RE, WH, WR på C-nivå. Hans och min andra westerntävling, hoppas han sköter sig lika bra som i Fagersta... Pleasure vete sjutton varför jag anmälde mig i men det blir säkert bra. Om inte annat så måste någon komma sist. Lukas är en fin häst, men Per Larsson och jag är överens om att han egentligen gör sig bättre som dressyrhäst än westernhäst.

Är reserv i SCW allsvenskalag i div II, också det med viss tvekan. Blir det inte nog många andra lagmedlemmar, får någon av Betty eller Lukas gå några sådana grenar också men jag hoppas slippa. Lukas ska nämligen gå LA dressyr dagen efter, så han kan behöva spara lite på krafterna.

De av mina hästar som egentligen passar till allsvenskan div II är antingen i vila inför dressyrtävling dagen efter (en söt liten fjordinggosse som ska debutera LA dressyr) eller inte vaccinerade eller saknar licens eftersom jag inte ids tävla för många hästar under samma säsong.

FRSW, du då?

Jo till nästa omgång ska vi nog skrapa ihop ett lag, det är bara nu som folk envisas med att åka på semester samt att jag inte kommer ifrån.

Nästa tävling är ju i närheten så då kan jag snabbt ta mig hem om det händer något!:laugh:

Jag är WWR:are :)

*kl*

Vi kommer med ett helt gäng från IRKW/RRKW!

Vi har lag i båda divisionerna och själv rider jag i div 1.

Pleasure och reining i laget samt reining och versatile horse individuellt.
Blir årets första tävling för mig, ska bli spännande och se hur det går.

Skulle ha varit men strukit oss. Både ryttare å häst skröppliga. Speedy blivit sparkat i hagen å är halt. Även jag halt, pga ont i ryggen....

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 562
Senast: Nepenthe
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 610
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Dottern har en egen ponny som hon tävlar på hobby nivå. Ingen elit satsning men vi har kuskat runt nästan varannan helg i sommar på...
2
Svar
38
· Visningar
4 580
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar