Stam på våra dressyrhästar

Fenestra

Trådstartare
Kände att nu som den avelsnörd jag är så vill jag gärna ha en uppdatering med stam på era/våra hästar här ute på dressyr :)
Vi har en tråd " våra blivande dressyrhästar" men hästarna är nog nya i den och flera utflugna så jag tänker att här kan vi lägga in stam på alla hästar oavsett ålder.

Skriv gärna stam, ras, födelseår och ev utbildning/tävlingsnivå i dressyr. Ja fyll på med det ni vill berätta. :)

Jag har ett gäng hästar och jag tänkte ju bli dressyrtant!
Sto född 2012 Canterbury -Sack Tävlad LB dressyr, målet är LA i höst
Valack född 2007 polsk import efter Jakobin Tävlad LB dressyr
Sto född 2010 dansk import efter Samaranth-Windsor Projekt, inriden typ.

Plus en gammeltant och ett gäng unghästar varav flera med lovande dressyrstam. -14 e: Canterbury -15 e:Luxus -16 e: Dylan N och -17 e: Van Vivaldi. Alla med fullblodsmamma som är efter Be My Chief

Min medryttarhäst:
Kwpn TP Valack -99, e. Renovo - Balmoral - Renovo.
Utb Msv C, tävlad t.o.m. LB. Tävlad hoppning (med förra ägaren för typ 10 år sedan) t.o.m. 110.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 888
Senast: Edla
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 942
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 009
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 259
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10