Stam på våra dressyrhästar

Fenestra

Trådstartare
Kände att nu som den avelsnörd jag är så vill jag gärna ha en uppdatering med stam på era/våra hästar här ute på dressyr :)
Vi har en tråd " våra blivande dressyrhästar" men hästarna är nog nya i den och flera utflugna så jag tänker att här kan vi lägga in stam på alla hästar oavsett ålder.

Skriv gärna stam, ras, födelseår och ev utbildning/tävlingsnivå i dressyr. Ja fyll på med det ni vill berätta. :)

Jag har ett gäng hästar och jag tänkte ju bli dressyrtant!
Sto född 2012 Canterbury -Sack Tävlad LB dressyr, målet är LA i höst
Valack född 2007 polsk import efter Jakobin Tävlad LB dressyr
Sto född 2010 dansk import efter Samaranth-Windsor Projekt, inriden typ.

Plus en gammeltant och ett gäng unghästar varav flera med lovande dressyrstam. -14 e: Canterbury -15 e:Luxus -16 e: Dylan N och -17 e: Van Vivaldi. Alla med fullblodsmamma som är efter Be My Chief

Min medryttarhäst:
Kwpn TP Valack -99, e. Renovo - Balmoral - Renovo.
Utb Msv C, tävlad t.o.m. LB. Tävlad hoppning (med förra ägaren för typ 10 år sedan) t.o.m. 110.

Liknande trådar

Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 266
Senast: Edla
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 029
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
9 982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus

Hästrelaterat

Tillbaka