Speei-Beet

ragge

Trådstartare
Tänkte ge min häst det i sommar pg a fibrena...vart kan man få tag på det och ser det ut som "vanlig" betfor i konsistensen?

Sv: Speei-Beet

Ser inte riktigt ut som vanlig betfor utan mer som gråbruna platta corn flakes innan det blötläggs och Lovisaleonora skriver smuligare mer likt uppblött pellets när det är färdigt för serevering.
Jag köper det direkt från importören men har sett det i andra vanliga hästaffärer.
Importören har en egen hemsida tror att du kan hitta den om söker på nätet. Är inte säker på att jag lov av moderatorn att lägga länken här.
Hittar du inte den så kan du PM så ska jag skicka den till dig.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 156
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
679
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Dum fråga kanske men… När jag beräknar foderstat till våra hästar så behöver jag lägga till 20 gram MSM för att få rätt nivå på svavel...
Svar
10
· Visningar
474
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka