Sparbössa

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Carolus

Hejsan på er! Skall på dop den 8/4... Barnet min 2 månader gamla systerdotter, har skrivit på önskelistan hon messade mig (ja visst är hon duktig, bara två månader gammal och messar mosterskrället för fullt:angel: ) att hon vill ha en sparbössa... Nu skall ju mosterskrället (dvs jag) se till att få denna tjolanta blir en riktig hästtjej och funderar på om ni hästtjejer här på nätet har nånstans det finns sparbössa med häst som motiv... :rofl: :bump: :rofl:

När jag var nere för ett par veckor sedan fick hon en gosedjurshäst och kläder med Pippi och lilla gubben på (lilla gubben är ju häst) och dessa kläder gillar hon mycket. :angel: :rofl: Jo det har hon skrivit... Och när hon fick detta svarade hennes kära far. -Tror du att detta skall bli en hästtjej eller... :rofl: Vadå tror, klart hon skall bli det...;) Måste bara busa lite grann...
 
Sv: Sparbössa

Har tyvärr inte sett någon hästsparbössa, men moster verkar vara duktig :D och kan säkert hitta någon ganska neutral bössa som du kan måla en häst (el. 10st:angel: ) på ..
Det skulle ju vara lite påhittigt:banana:
 
Sv: Sparbössa

Nu kom jag på:idea:
Du kan ju ta en vanlig t.ex gurkburk & göra sparbössehål i locket & sedan limma fast locket på burken.. & så målar du fina pållisar på;) :bump:
 
Sv: Sparbössa

Min systerdotter är värd mer än en gurkburk... Måla??? Jag... Nä du nu skojar du... Har annars fått ett smart tips i helgen... Min tränare hon gav sin systerson ett par ridvantar (såna med noppor på ni vet) när han var två veckor... Haha kan ju bli vantar och nån annan tråkig nalle sparbössa, eller bilsparbössa... haha
 
Sv: Sparbössa

Det finns en jättegullig sparbösse-gunghäst i tenn, kolla i olika guld-affärer!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
2
Svar
26
· Visningar
3 946
Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var...
2
Svar
28
· Visningar
5 096
Senast: Twihard
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 519
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Efter som jag kapade den andra tråden och den fick fel focus så gör jag en ny... som kan innehålla allt som har med övervikt att göra...
2
Svar
24
· Visningar
2 616
Senast: Rolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp