E
Explorina
Ni som har era hästar ståendes på spån, hur gör ni?
Hur många balar använder ni pr. månad?
HUr stora boxar har ni?
När ni fyller upp en grund i boxen, hur många balar eller hur många cm djupt lager spån fyller ni upp med?
NI som har en häst som är grisigare än normalt och har tendens till att gödsla koblajjor, hur gör ni för att hålla rent på bästa sätt utan att spånåtgången blir allt för stor?
Låter ni hästen stå på bädd? OM hur gör ni för att lyckas på bästa sätt?
Ni som har era hästar ståendes på spånbädd - hur gör ni när ni mockar?
Tar ni bara klattar dagligen?
Kissbädden hur ofta tar ni ut den?
Hur tjock lager bädd i cm ( höjd ) har ni i boxen?
Fyller ni på med nytt spån löpandes eller typ bara 1 gång i veckan?
Mängd nytt spån som fylls på?
Själv har jag en oerhört grisig häst, och har nu provat att mocka både klattar och kissbädd varje dag.. men det resulterar i en enorm spånåtgång.
Så tänkte att jag vill prova att låta honom stå på en bädd istället, eller i det minsta försöka få till en bra bädd.
Hur många balar använder ni pr. månad?
HUr stora boxar har ni?
När ni fyller upp en grund i boxen, hur många balar eller hur många cm djupt lager spån fyller ni upp med?
NI som har en häst som är grisigare än normalt och har tendens till att gödsla koblajjor, hur gör ni för att hålla rent på bästa sätt utan att spånåtgången blir allt för stor?
Låter ni hästen stå på bädd? OM hur gör ni för att lyckas på bästa sätt?
Ni som har era hästar ståendes på spånbädd - hur gör ni när ni mockar?
Tar ni bara klattar dagligen?
Kissbädden hur ofta tar ni ut den?
Hur tjock lager bädd i cm ( höjd ) har ni i boxen?
Fyller ni på med nytt spån löpandes eller typ bara 1 gång i veckan?
Mängd nytt spån som fylls på?
Själv har jag en oerhört grisig häst, och har nu provat att mocka både klattar och kissbädd varje dag.. men det resulterar i en enorm spånåtgång.
Så tänkte att jag vill prova att låta honom stå på en bädd istället, eller i det minsta försöka få till en bra bädd.