Jag älskar listor. Jag vet, det är lite systematiskt och icke-spontant men det hjälper mig att komma ihåg mina idéer och dessutom få arslet ur och göra någonting nytt en dag i stället för att ticka på med samma gamla vanor. Så ibland gör jag listor för en säsong med saker som jag vill bocka av innan säsongen är över. På hösten kan det exempelvis vara att baka en äppelpaj, göra egen varm choklad, karva en pumpa osv. Hittills på sommarens lista har jag att baka en jordgubbstårta, göra egen lemonad, bada naken och göra en blomsterkrans.
Vad tycker ni hör sommaren till? Eller något somrigt ni velat göra men aldrig gjort? Det får gärna vara enkla små saker som förgyller vardagen. Saker som görs utan en extra påminnelse brukar jag skippa att skriva upp, som att grilla eller bada. Kanske är det någon mer här som hittar lite inspiration till sommaraktiviteter
Vad tycker ni hör sommaren till? Eller något somrigt ni velat göra men aldrig gjort? Det får gärna vara enkla små saker som förgyller vardagen. Saker som görs utan en extra påminnelse brukar jag skippa att skriva upp, som att grilla eller bada. Kanske är det någon mer här som hittar lite inspiration till sommaraktiviteter