L
LivJ
Jag skulle behöva lite råd om ihopsläpp. Jag ska släppa ihop min äldre valack med ett sto och en ponnyvalack, som redan går tillsammans. Min häst var tidigare väldigt hög i rang, men har "tacklat av" lite nu på äldre dagar, fast han vill fortfarande bestämma när han får chansen.
Vad är erat bästa tips / erfarenheter? Släppa ihop valackerna först och sedan stoet, eller släppa in min valack till båda? Vad jag har förstått händer det ofta att om en valack och sto går ihop, vaktas ofta stoet mot nya flockmedlemmar och det kan bli bråk.
De hästar min häst ska gå med ska inte vara speciellt höga i rang vad jag har förstått, speciellt inte stoet som är väldigt låg i rang.
Tacksam för tips! Är olycksdrabbad med skador sen tidigare ...
/Liv
Vad är erat bästa tips / erfarenheter? Släppa ihop valackerna först och sedan stoet, eller släppa in min valack till båda? Vad jag har förstått händer det ofta att om en valack och sto går ihop, vaktas ofta stoet mot nya flockmedlemmar och det kan bli bråk.
De hästar min häst ska gå med ska inte vara speciellt höga i rang vad jag har förstått, speciellt inte stoet som är väldigt låg i rang.
Tacksam för tips! Är olycksdrabbad med skador sen tidigare ...
/Liv