Ryttarlicens

V

Victory

Hej!

Fick idag min ryttarlicens som jag löst via min klubb.
Nu undrar jag , kommer jag få det "gröna kortet" separat eller denna licens jag fick idag är både gröntkort+ryttarlicensen....??

Sv: Ryttarlicens

Jag har tagit grönt kort där jag har min häst uppstallad-. Hon som jag gick kurs för och skrev prov hos är godkänd provledare för detta. Sen har jag ansäkt om ryttarlicens på min klubb och det är det kortet jag fått nu.
Så min fråga är om det kortet jag fick idag där det stod ryttarlicens på och min klubbs namn endast då är ryttarlicens och om sen det gräna kortet kommer separat?

Det grönakortet fick jag av min kursledare och provtagar för gröntkort direkt i handen efter rättat och godkännt prov. Alltså ej hemskickat som licensen.

men hon sa till mig hon skickat in de o att de kommer till mig på posten

Licensen och Gröna Kortet är inte samma:)
Antagligen kommer ditt Gröna Kort på posten snart. Kan vara en idé att kontakta din kursledare, och höra lite grann om när kortet kommer. Var det länge sedan du gick kursen? Det kanske inte har hunnit fram:)
Lycka till!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 792
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 239
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 822
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 273
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka