Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
uppvärmd Thermobar? Eller ska det ens vara Thermobar, kanske Willab?Ngt märke som har propp i botten? Ös på med åsikter o erfarenheter!
Det beror lite på hur ofta man vill fylla på. Min allra första var 65l och då hade jag tre hästar. Det gick ju men var jobbigt. 80l var bättre och 130 perfekt så till två borde 80l vara lagom tror jag. Det beror säkert också på om hästarna bara är ute i hagen dagtid (jag har lösdrift).Hur stor behövs till 2 hästar då?
Vi har en som är 60 liter till mina två, det räcker bra. De går ute 10-12 timmar/ dygn, vi fyller på varje dag men det räcker med en dunk. Hästarna, framför allt islänningen, dricker mycket bättre med denHur stor behövs till 2 hästar då?
Har en 130 liters thermobar från första vintern de började sälja. Helt suverän. Aldrig krånglat. Använde Hippofix i för mindre tillväxt i vattnet och lock på om /när hästarna stod inne.uppvärmd Thermobar? Eller ska det ens vara Thermobar, kanske Willab?Ngt märke som har propp i botten? Ös på med åsikter o erfarenheter!
Jag har plockat bort ringarna i mina proppar till Thermobaren, då låter mina hästar bli.Jag kan inte ha ens propp i badkar till en del hästar som drar loss dem om Karen råkar bli tomt