Roliga timmen

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

emelie_ovekrans

Det är så att jag och min kompis har startat roliga timmen för våra hästar på fredagkvällar, när vi brukar vara ensamma i ridhuset.
Då bygger vi upp lite cavallettibommar, kanske nåt hinder, slalom bana osv... och nu har jag slut på ideér, :angel:
Har ni några tips på roliga övningar man kan göra med hästen, allt från markarbete, hoppning, dressyr, men allt ska vara på en väldigt lättsam kul nivå, så hästen och vi ryttare tycker det är jätteskoj :)

Sv: Roliga timmen

Hej och välkommen till bukefalos. Jag är ledsen om jag är elak. Men i FÖRRGÅR, nålade jag som moderator en tråd om ridövningar längst upp i forumet. Den tråden finns fortfarande kvar. Använd dig gärna av de övningarna och kom med egna tips på andra roliga övningar.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Undrar om någon här varit med om något liknande och hur det isf hanterats. I vårt ridhus har vi tydliga hopp och dressyrtider. Under...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 827
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 295
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 540
Senast: Cambrie
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 967
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama