Problem med sökfunktionen?

Penny Lane

Trådstartare
Jag har försökt söka efter ett par gamla trådar som jag aldrig hann läsa klart när de var aktuella, för någon månad sedan kanske. Har sökt på trådskaparens nick för att hitta trådar skapade av densamma, men har då fått upp väldigt få trådar, trots att jag vet att det nicket skapat många. Går det inte att hitta gamla trådar längre, finns det någon tidsgräns eller är det jag som gör helt fel?

Sv: Problem med sökfunktionen?

De är förmodligen borttagna.

Låg de på Senior, Äldre Ungdom, Ungdom, något av lek- eller gnäggforumen är de borta om de varit inaktiva som mest 14 dagar.

Åh, vad synd! Så de tas bort om de varit inaktiva 14 dagar, det hade jag ingen aning om. Men så var det inte tidigare va?
Båda jag letade efter låg på Senior.

Tidigare var det en månads liggtid på ovan nämnda forum.

I detta forumet finns det trådar som är över 4,5 år :eek:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
888
Senast: hundtant
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
787
Senast: Tuvstarr
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 701
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar