Pris på Uteboxar

C

Carrielaine

Funderar på att bygga två uteboxar hemma. Undrar lite ang pris.
Vad har ni gett för era uteboxar exkl platta (för det har jag inte tänkt gjuta nån). Vill ha olika förslag. ange om ni byggt sjölva eller vilken leverantör om ni köpt färdiga. Pris, vilket virke storlek mm.
 
Sv: Pris på Uteboxar

jag kollade upp olika försäljare om uteboxar och de flesta ligger på runt 35 tusen för 2 uteboxar INK moms!
 
Sv: Pris på Uteboxar

Då är det alltså mest lönsamt att bygga själv. Mammas karl e snickare så då behöver man ju bara betala för virket o ev mutor till herr snickare:rofl:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 141
Senast: Blyger
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 432
Senast: tanten
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 435
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 590
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp