Pool`s sadlar

trevligtjej86

Trådstartare
Hej!

Undrar om någon kan berätta lite om det här märket?
Hittar ingen specifik information på nätet. SÅ vänder mig till er Bukefalister.

Gärna tips på sadlar som kan passa på en stor Arab med mycket bogar?

Sv: Pool`s sadlar

Jag hade denna Pool´s-sadel till min arabkorsning med breda bogar och platt, lätt svängd rygg:

http://westernhorsemen.dk/saddles-74/pools-104/pools-saddle-3010-685.html

Den låg även riktigt bra på min paint. Supernöjd med sadeln, skön att rida i, och bra läderkvalitet, riktigt prisvärd. Inget ont att säga om den alls :)

Förr hade Börjes någon modell från Pools, men upplevde att dessa höll lägre kvalitet på lädret, så det kanske var "2:a sortering"...

2 andra väninnor har också haft Pool's sadlar till sina hästar, fast annan modell, och de är också nöjda.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 619
Senast: ildiko
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Barret
·
Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 335
Senast: Sassy
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka