Pool`s sadlar

trevligtjej86

Trådstartare
Hej!

Undrar om någon kan berätta lite om det här märket?
Hittar ingen specifik information på nätet. SÅ vänder mig till er Bukefalister.

Gärna tips på sadlar som kan passa på en stor Arab med mycket bogar?

Sv: Pool`s sadlar

Jag hade denna Pool´s-sadel till min arabkorsning med breda bogar och platt, lätt svängd rygg:

http://westernhorsemen.dk/saddles-74/pools-104/pools-saddle-3010-685.html

Den låg även riktigt bra på min paint. Supernöjd med sadeln, skön att rida i, och bra läderkvalitet, riktigt prisvärd. Inget ont att säga om den alls :)

Förr hade Börjes någon modell från Pools, men upplevde att dessa höll lägre kvalitet på lädret, så det kanske var "2:a sortering"...

2 andra väninnor har också haft Pool's sadlar till sina hästar, fast annan modell, och de är också nöjda.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
219
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
495
Senast: cowgirl81
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 069
Senast: Edla
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 105
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈