JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Planen för Bold Eagle: Starta i Elitloppet
Moderator
Hästnyheter
Ringostarr Treb firades som vinnare i Elitloppet, men snacket efter handlade lika mycket om det kaosartade första försöket som fick...
Hästnyheter
Det är bara två veckor till Elitloppet och favoriten kommer från Frankrike. Både Bold Eagle och tränaren Sébastien Guarato har stort...
Hästnyheter
Saftiga böter delades ut till fransmännen i samband med Elitloppet. För Bold Eagles tränare Sébastien Guarato hamnade slutnotan på 45...
Hästnyheter
Är han världens bästa travhäst? Bold Eagle är bara sex år men redan en myt. Efter att ha dominerat de senaste vintrarna i Paris beger...
Elaggregat
Anläggning Men det är sönder troligen då det inte blinkar hela tiden och inte tickar alls? Tänkte jag skulle gå med det till affären jag köpt det...
aglaonema
9 minuter sedan
Valack besatt av sto
Hästhantering Ja så var det för oss också. Jag kände inte igen min stressade häst och det visade inget tecken på att minska. Jag var orolig att min...
animalasia
17 minuter sedan
Uppfödning Portugal
Avel Jag har haft en import, en hingst som var sagolik. Jättesnäll och lätthanterad för alla och trygg. Nu har jag en dotter till honom och...
animalasia
22 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 215
Avel