gulakatten
Trådstartare
Vilken är den bästa restaurangen för pasta i Stockholm? Vill ha riktigt riktigt god pasta .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går säkert hitta på Benjamin eller biancas sociala medierVilken är den bästa restaurangen för pasta i Stockholm? Vill ha riktigt riktigt god pasta .
Jag har inte varit jätteimponerad av Därmedpasta är jag har varit där. Det är gott men... Kan också vara för att jag inte är någon pastakonnässör direkt, men tycker jag ätit godare pasta hemma hos en kompis, typ.Tack för svaren! Ska spana in menyerna på samtliga ställen!
(@Yeah but Har redan hittat två saker jag vill äta på Därmedpasta )
Den gamle och havet och mancini är bästa pastan jag ätit i Sthlm. Där med pasta tänker jag är bra pang för pengarna men lite som att gå till jureskogs när man vill äta en riktigt bra burgare ( dvs helt ok käk för bra peng, men vill man ha riktigt bra mat vid ett specifikt tillfälle väljer man ngt annat)Vilken är den bästa restaurangen för pasta i Stockholm? Vill ha riktigt riktigt god pasta .
Den Gamle och Havet!
Galet, galet bra.
Mancini har en kollega tipsat om också! Så det står med på listan . Den gamle och havet har jag varit på och även om jag tyckte att maten var god så tyckte jag att servicen lämnade mycket att önska - minst sagt. Så dit tror jag inte vi kommer gå tillbaka igen.Den gamle och havet och mancini är bästa pastan jag ätit i Sthlm.