L
Lejonflickan
I lördags vid 17-tiden lyckades marsvinet jag passar bita av toppen på en plastspruta (hon får huskur). Den var ungefär lika stor som en marsvinsbajs. Hon tuggade lite på den men innan jag hann få tag på henne så hade hon svalt den (tror jag, möjligheten finns att hon spottat ut den utan att jag hittat den).
Blå stjärnan säger att 12 timmar tar det genom marsvinstarmarna. Nu har det gått 2,5 dygn och den har inte kommit ut, och hon äter, dricker, bajar, kissar och är helt som vanligt.
Kan plasten ha brutits ner av magsyran? Jag har delat säkert 200 bajar men inte hittat några plastbitar...
Ligger den kvar där inne och skramlar så kan den kanske ställa till med problem långt senare....
Usch, jag mår skitdåligt av detta!
Blå stjärnan säger att 12 timmar tar det genom marsvinstarmarna. Nu har det gått 2,5 dygn och den har inte kommit ut, och hon äter, dricker, bajar, kissar och är helt som vanligt.
Kan plasten ha brutits ner av magsyran? Jag har delat säkert 200 bajar men inte hittat några plastbitar...
Ligger den kvar där inne och skramlar så kan den kanske ställa till med problem långt senare....
Usch, jag mår skitdåligt av detta!