Påminn mig om det här OM jag... (video)

Alexandra_W

Trådstartare
Påminn mig väldigt gärna om det här filmklippet, taget för några minuter sedan och cirkus 5 minuter efter att 'Nisses' husse åkt härifrån, OM jag någonsin börjar yra igen om hur 'trevligt' det vore att skaffa en till riesen eller i någon annan form ha 2 hundar igen... :devil: :crazy: :eek: :angel:

Det svarta strecket på golvet är - var - kardborrebandet som mattan är - var - fäst med i golvet, för att inte åka omkring... Antar ingen behöver undra varför golven är så repiga heller..

Det riskerar att bli två låånga veckor. Om jag inte skickar filmen till 'Nisses' husse innan planet hunnit lyfta, då kommer han nog och hämtar henne på stört :p

Observera gärna hur Viktor nånstans mitt i skyldigt tittar på matte innan han skuttar iväg mot bädden där Nisse ligger för en ny omgång..

http://www.youtube.com/watch?v=AQ8lmZz0cBM
 
Sv: Påminn mig om det här OM jag... (video)

Hihi såna raringar :angel::D. Fast fina är de ju faktiskt, mamma hade riesen tills jag blev typ 17. Fast det var iofs inte så kul att bli knockad av en stor riesenhanne när man kom hem från skolan, eftersom han var så glaaaaad! :p
 
Sv: Påminn mig om det här OM jag... (video)

DU kan tänka dig hur det ser ut när matte INTE tittar.. Typ när matte sitter vid datorn. (Just nu har de halvtidsvila dock och ligger som två slakt).

Men jag förståååår inte varför pappa INTE vill att de är tillsammans när ingen är hemma? Han mumlar ngt om att Nisse inte ska 'lära sig dumheter'. Jag tycker hon verkar rätt fullärd redan faktiskt? :angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp