diamonia
Trådstartare
Min häst är extremt känslig nu när hon börjar sätta vinterpäls i slutet av juli. Hon hatar när man tar i henne, klappar, borstar... Det går med nöd och näppe att göra i ordning henne för ridtur. Samma sak när hon fäller på våren. Hon är ingen häst som tycker om att bli borstad någonsin men nu är det extra illa.
Hon har aldrig varit klippt men jag funderar på om det kan vara en lösning? Men då blir det mer täcken och täcken är något som hon oxå besväras av. Tidigare har jag täcktat henne rätt tidigt men problemen kommer ändå.
B-vitamin har aldrig haft någon effekt på henne, fick tips om foderjäst av en foderrådgivare eftersom det var protein som saknades. Ska pröva det varjefall.
Tips tas gärna emot!
Hon har aldrig varit klippt men jag funderar på om det kan vara en lösning? Men då blir det mer täcken och täcken är något som hon oxå besväras av. Tidigare har jag täcktat henne rätt tidigt men problemen kommer ändå.
B-vitamin har aldrig haft någon effekt på henne, fick tips om foderjäst av en foderrådgivare eftersom det var protein som saknades. Ska pröva det varjefall.
Tips tas gärna emot!