Östersund !

F

Frida

Hejsan !
Är det sant att man kommer vara tvungen att betala för att gå islandshäst gymnasiet i östersund som ska starta ? /F

Det kan väl inte stämma? Verkar skumt isf. Fasen att det ska finnas ett sånt gymnasium när jag börjar mitt sista år! :(

Jag tror att det som kommer att kosta på skolan är nog óm man ska ha hästen där eller om man själv ska bo på skolan..jag vet inte hur mycket poäng man måste ha för att komma in?Jag tror att dom är ganska höga eftersom dom tar in 25 pers per år. :(..
Du kan kolla på dilles hemsida www.dille.se
//Millan

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 277
Skola & Jobb Just nu har jag precist börjat sista året på gymnasiet men samtidigt gick min älskade häst bort för ca en månad sen. Sedan dess har jag...
Svar
14
· Visningar
549
Senast: yamyam
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det är någon mer 15 åring som är intresserad av att gå Wången islandshäst, men kanske bor långt ifrån skolan?🤔...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: Blossom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama