Nytt klösträd!

Vilket kap :bow:!

Och jättefina bilder, särskilt närbilderna. Den näst sista bilden är :love:.

Men vad gör du när det regnar? Den där jäkla teddyn torkar väl aldrig.

mandalaki

Det gäller nog att hinna dra undan den innan den blir blöt, den sitter inte fast. Den står i hörnet, just för att det sällan kommer in regn där. Andra sidan på balkongen regnar det in på, men det här hörnet är nästan alltid torrt, utom vid storm :crazy:

Jag är glad att det blev så bra bilder, hon är stört omöjlig att ta kort på annars. Alltid vänder hon bort skallen eller blundar, om hon helt enkelt inte går därifrån bara. Har jättemånga kort på henne, men endast ett fåtal bra.

:love:
Söt! På pricken lik min Molly också! :eek:
Vi har ett likadant klösträd också; köpt från Ellos för 250:-.

Ojdå...... jag kollade på ellos hemsida nu.... 249 kr. Då betalade jag 1 kr mer än vad de säljs för....... och jag som trodde jag gjort ett riktigt klipp :crazy:
Ja, ja. Skitsamma. Kattan ÄLSKAR den. Har legat på den hela kvällen!! Lyckat köp var det i alla fall! :D

Har du nån bild på din Molly?? Mammas katt heter så för övrigt. :p

ja, de hade lite, inte mycket alls. Angående hemsidan.... tänk logiskt...... lägg till www. och .se :D :bump:

Men då får du inte glömma att det tillkommer en hel del frakt. Dom kan väl knappast skicka det med post? Så några tior sparade du nog iaf. :angel: :banana:

Jättejättefin kisse. Liknar min Sune jättemycket, fast Tipp-ex är nog yngre och betydligt smalare.... :o
Jag har aldrig fått Sune att gilla klösträd. Kanske har de varit felplacerade. Ett bra klösträd skulle kanske rädda soffan....

Det är sant, jag gjorde nog ett klipp i alla fall..... frakten skulle säkert gå på en hundring eller nåt :angel:

Lillgumman är 5 år.. i morgon är det exakt 5 år sen jag tog hem henne oxå, på sambons födelsedag!! Fast hon var inte till honom.... det är MIN katt... :angel:

Ja, det gör ganska mycket vart de är placerade. Mamma fick flytta sitt 4 gånger innan katterna accepterade det. Prova att flytta runt det lite.

Tipex har ännu inte kloat på det så där ordentligt. Hon har kännt på det med klorna, men inte mer. Hon har sin favvisklösis i vardagsrummet. De här papplådorna man köper, kartong!! Hon bara älskar dem! Kan ligga där o klös i tio minuter ibland.
Hon har faktiskt aldrig satt en klo i inredningen hemma! :D Sååå skönt!

:bow: Nu ligger hon därute igen... så fort dörren till balkongen öppnades så for hon upp på högsta våningen och tittar liggande på barnen utanför.... :love:

Jag har inte mycket bilder eftersom jag inte har en digitalkamera eller scanner. Jag har mest bilder fårn där hon är liten men här är två:

Molly
(Molly är den rundare katten med ansiktet bortvänt)

Dålig bild

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka