Nybörjarkurs i distansritt

nesjla

Trådstartare
Eftersom det är många som frågar om träning och tävling tänkte jag tipsa om att Växjö Distansryttarsällskap ordnar en kurs för nybörjare med start nästa helg! I kursen ingår både teoripass och praktik samt en start på Dackeritten. :laugh: Sök på Växjö Distansryttarsällskap så hittar ni mer info.

/Emma

Sv: Nybörjarkurs i distansritt

Åh va synd att hästarna inte är redo än, låter kanonkul. Kommer det bli fler tillfällen i sommar/höst? Är jättesugen att prova på :)

Kul att du är intresserad av distansritt! Kursen är framskjuten så att det praktiska passet kommer att vara någon gång i juni, så kanske är det möjligt för dig att vara med ändå. =) Kolla in på VDRS hemsida så hittar du kontaktuppgifter å mer info.

Hälsningar,
Emma

Kul att du är intresserad av distansritt! Kursen är framskjuten så att det praktiska passet kommer att vara någon gång i juni, så kanske är det möjligt för dig att vara med ändå. =) Kolla in på VDRS hemsida så hittar du kontaktuppgifter å mer info.

Hälsningar,
Emma

Ja till dess ska väl tjockisen iaf vara i så bra form att man kan vara med, vore roligt att testa :)

Ska kika in där och hålla lite koll :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 321
Senast: shia
·
Skola & Jobb För att inte trådkapa @Ramona s tråd startar jag en egen och hoppas att någon har erfarenhet av mitt dilemma och kan hjälpa mig. Jag...
Svar
16
· Visningar
1 838
Senast: lizan
·
Skola & Jobb Det bästa sättet att presentera min fråga/mitt problem är nog genom punktform, i alla fall till en början: - Jag har läst på...
Svar
11
· Visningar
1 130
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 426
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka