Mp3-låt i trådarna?

V

Villeroy

Kan man lägga in en låt i Mp3-format i en tråd?

Hur gör man då?

Sv: Mp3-låt i trådarna?

Efter att ha läst på om vb-kod så gissar jag att du inte kan det.

Det du kan göra är att länka till mp3-n med vanlig URL-länkning.

Var noga med att se efter så att det inte är upphovsrättsskyddad musik bara, för då kommer vi moderatorer att radera det.

Den kommersiella musik som vi tillåter länkning till brukar ligga på välkända ställen såsom mtv eller aftonbladet eftersom de ställena betalar för att spela musiken på nätet.

Länkar till kommersiell musik som ligger på t ex youtube eller en privatpersons hemsida kommer att raderas.

Kanske även ska passa på att varna alla (inget personligt Villeroy): Det är inte ok att be någon skicka filer med musik, och det är heller inte ok att erbjuda sig att skicka filer med musik till någon.

Fildelning av kommersiella varor är ett brott, och att be om filer är att uppmana till brott.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
796
Senast: Alexandra_W
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV