Mönster på skjortor.

attempt

Trådstartare
Finns det någon hemsida/butik där de säljer mönster till westernskjortor? Gärna svenska sidor/butiker.

Tänkte vara lite händig och sy min egen tävlingsskjorta :D

Sv: Mönster på skjortor.

Tips att du köper en bra basskjorta med ok och sedan byter ut, dekorerar de bitar du vill. Annars kan du gå in i en vanlig tygaffär o ta ett skjortmönster med ok. Det heter ok och finns under kragen på ryggen.
Lycka till!
C

Tips att du köper en bra basskjorta med ok och sedan byter ut, dekorerar de bitar du vill. Annars kan du gå in i en vanlig tygaffär o ta ett skjortmönster med ok. Det heter ok och finns under kragen på ryggen.
Lycka till!
C

Jag Håller också på att sy min egen show blius och ska köpa tyg, vad menar du med skjortmönster med ok? :):)

Vissa tröjor/skortor är ju "tvådelade" på höjden, dvs att de har en annan färg över axlarna än på ryggen. Den övre delen kallas för ok.
Jag har ett skjortmönster från Burda, med krage och stora manchetter. Inget ok dock, men det är ju snorenkelt att fixa till om man klipper och klistrar lite. :)

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
900
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
634
Senast: morgaine
·
Anläggning Vi planerar att anlägga en spolplats utomhus till våren och jag vill gärna höra om era bra och dåliga erfarenheter av liknande. I...
Svar
14
· Visningar
1 232
Senast: hamilton1
·
Kläder & Bli fin Behöver köpa kläder och pga småbarnsliv och sånt har jag ej tid att inventera butiker så jag beställer mest. Men då kan man ju inte...
Svar
4
· Visningar
438
Senast: Eli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Alternativ till försäkring
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Har du en åsna?