Mitt dräktiga sto dog, här kommer plåster på såren!

W

wilmawilma

I tisdags dog mitt dräktiga minishetlandssto, (se tidigare inlägg) vilket är en av de värsta sakerna jag upplevt, men i morgon kommer plåster!
Pratade med uppfödaren nästan omgående efter tragedin, o hon rigde häromdagen o berättade att hon i morgon tänkte komma upp med en ny häst hit.. Hon proppar transporten full av tre miniatyrer o så får vi välja på plats vilken vi vill ha.

Jag känner mig jättglad för (främst) Ziris skull, som fortfarande går ensam därute i hagen och skriker efter sin vän och storasyster..

Längtar tills i morgon....

Sv: Mitt dräktiga sto dog, här kommer plåster på såren!

Fick du reda på vad som vad orsaken? Skönt för Ziri att få sällskap igen!

Vad snällt av henne...

Vårt stall hade också ett dräktigt sto som togs bort för någon dag sedan :cry:

wilmawilma skrev:
I tisdags dog mitt dräktiga minishetlandssto, (se tidigare inlägg) vilket är en av de värsta sakerna jag upplevt, men i morgon kommer plåster!
Pratade med uppfödaren nästan omgående efter tragedin, o hon rigde häromdagen o berättade att hon i morgon tänkte komma upp med en ny häst hit.. Hon proppar transporten full av tre miniatyrer o så får vi välja på plats vilken vi vill ha.

Jag känner mig jättglad för (främst) Ziris skull, som fortfarande går ensam därute i hagen och skriker efter sin vän och storasyster..

Längtar tills i morgon....

nej gud usch, säg inte så, jag har ett dräktigt sto som beräknas föla om ett par månader, första gången för mej, tredje eller fjärde för henne. Skulle inte kunna förlåta mig själv om något hände henne

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halloweenmat
  • Adventskalendertråden 2024
  • Menskopp

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka