Bukefalos 28 år!

N

NiraK

Tycker detta matbord med stolar från ikea är lite roligt.. Dock vill jag inte ha det i den färgen..
Kan man måla det tro?? Nån som vet??

50282_PE146487_S4.jpg


produktbeskrivning
Rygg: Askfaner, Bets, Klar akryllack
Ben/ Ben: Stål, Förkromad
Sits/ Skiva: Spånskiva, Bets, Klar akryllack, Askfaner
Sittplymå: Polyeter, Bokplywood

Nirak
 
Sv: Matbord

Borde väl gå om du sandar till lite så att ytan ruggas upp tycker jag. Håller med om att det var fräckt!

/fem timmar till IKEA :cry:
 
Sv: Matbord

Nog tror jag det går att måla, kolla med en färgaffär vilken färg som är lämplig.

Men har du provsuttit stolarna? Visst är bordet/stolarna ruggigt snygga men fruktansvärt obekväma:eek:
 
Sv: Matbord

Nog tror jag det går att måla, kolla med en färgaffär vilken färg som är lämplig.

Men har du provsuttit stolarna? Visst är bordet/stolarna ruggigt snygga men fruktansvärt obekväma:eek:

tänkte precis skriva samma - stolarna är ruskigt obekväma!!
 

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 404
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Bara en enda ridlektion denna vecka också, och jag vet att det är bra för min arm men det känns lite futtigt... Nästa vecka är jag dock...
Svar
0
· Visningar
609
Senast: cassiopeja
·
Träning Jag har problem med min häst som är dåligt musklad och blir springig (går/springer snabbt och slarvigt så att hon nästan snubblar) när...
Svar
8
· Visningar
1 665
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Varning för långt inlägg... Jag är en så kallat "ung vuxen", som dock känner mig som en 16-åring... Då menar jag inte bara mitt omogna...
2
Svar
21
· Visningar
2 191
Senast: prallan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp