Måste bara fråga

Anna-panna

Trådstartare
Måste bara fråga en sak ang inläggsräkningen här på buke:

Om jag skriver 100 inlägg i en tråd och får då totalt 500 inlägg. Sedan så försvinner den tråden helt från buke. Har jag fortfarande 500 inlägg eller åker man ner till 400 igen?
Någon som fattar min dåliga förklaring?

Sv: Måste bara fråga

Jag fattar:D
Nej, jag tror inte att det försvinner inlägg... inte för mig iaf ;)

näpp, det försvinner inga. då borde jag vara nere på 2000 nu eftersom jag fick farligt mycket den tiden då lek U inte fanns och dagtrådarna låg på vanliga forumet. myyyycket snack om ingenting. :p

Hehe, men det var ändå inte riktigt så jag menade! (skrev också väldigt mkt på LekU, förut:angel: )
Men alltså om tråden blir så gammal o sjunker o försvinner helt. (som den här kommer göra när jag fått svar! :devil: :D :p)

ja men jag menar när lek u inte fanns.
Alla flumtrådar jag skrivit i är heeelt borta, och inte har jag färre inlägg heller. :p

Det finns flera svar på den frågan.

Om tråden med dina 100 inlägg i ligger på Ungdom, och sen försvinner för att den blivit för gammal, då rensas inte dina inlägg. Du har fortfarande 500.

Om tråden istället för att försvinna av ålder raderas av moderatorn så kan ibland inläggen försvinna, det beror på hur vi väljer att radera tråden. Du kan alltså ha 400 eller 500 inlägg efter flytten.

Om jag istället för att radera tråden flyttar den till U - Lek så kommer dina inlägg att försvinna eftersom inlägg på Lek-forumen inte räknas. Du kommer alltså att ha 400 inlägg efter den flytten.

Men eftersom den här tråden hör hemma på Bukefalos-hjälp så flyttar jag nu tråden dit. (Det påverkar heller inte inläggsräkningen.)

/moderatorn på Ungdom

Ibland försvinner dem. Jag skulle haft över 18.000 vid det här laget om de inte gjorde det. :p

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 711
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama