Maskeradhoppning!

M

Medryttaren

Jag ska vara med på en maskeradhoppning:laugh: Problemet är att jag har ALLTID varit bra på att komma på vad jag ska va men jag kommer inte på något specielt :confused: Det jag har kommit på är:
Lady Gaga: Jag syr till någon glitter klänning eller något sånt. Ja gör mig och hästen helt CRAZY :D
Party Girl: Jag tar på mig min party kläder som jag igentligen har på vanliga fester :) (Jag är en riktig party girl!) På hästen har jag massa glitter saker och sånt.
Jag kommer inte på något mer specielt så SNNNNNÄÄÄÄLLLLLLLA hjälp mig!!!! :bow:
PS. Jag har en vit häst som inte var någon rufsig man eller så. Han är inte så rädd för saker så det kan vara hur crazy som helst! :p Jag vill gärna ha någon passade musik till, jag har ingen speciel musik stil så det kan vara vad som helst:grin: Tack!

Sv: Maskeradhoppning!

:rofl: Stackars hästar!

Ja du.. vit häst.. Mio min mio? Med Aramis? Där har du musik med.

Lucia? Vit klänning, vita ridbyxor, rött sidenband, elektriskt ljuskrona fastknuten i hjälmen:D

OMG! :D
Tåliga djur dom där westernhästarna. Ingen utstyrsel rekomenderad att hoppa i bara.

Om jag ska rida maskeradhoppning nån gång ska jag va frihetsgudinnan :D
Hästen skulle isf få vara typ grönaktig haha :p

AAAAW jag dööör vad söt
16.jpg

Några från ridskolans maskeradhoppning i våras såg ut såhär :D

Mumie
mumie.jpg

Gris
gris.jpg

Clown
clown.jpg

Clownen var ju fräck med röd näsa på hästen. Dom andra var det för mycket fokus på ryttaren, trixet är ju att få med hästen i temat.

Fågelskrämman är ett säkert kort.
Halm överallt där det går, benskydd/lindor man och svans, gärna ett gammalt schabrak som man klipper hål i och låter halm sticka ut.
Rutig skjorta med halm vid handlederna, halm som sticker upp ur stövlarna, en morotsnäsa och hatt.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit ganska säker på att socionom är grejen för mig, men ju närmare antagningsbesked jag kommer (jag är så gott som säker på...
Svar
15
· Visningar
1 717

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka