- Svar: 11
- Visningar: 718
Första arbetsdagen avklarad. Jag har knappt någon ved inne men behöver elda för att få upp värmen i huset. Jag skulle behöva gå ut och hämta ved. Men just nu känns det inte möjligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som vanligt, förutom att jag fick åka ifrån två timmar för psykologen. Trevligt att snacka med bekanta kollegor. Det var som igår. Säsongen har ju inte riktigt kommit igång än. Morgonen ägnades åt att påskpynta stan. Bl.a. gjorde vi ett rede till en betonghöna och la i "ägg" (målade stenar). Lite som dagisverksamhet.Hur gick det på jobbet?
Vissa dagar kan ju kännas mindre "viktiga" för en anställd, men det gör mycket för omgivningen.Som vanligt, förutom att jag fick åka ifrån två timmar för psykologen. Trevligt att snacka med bekanta kollegor. Det var som igår. Säsongen har ju inte riktigt kommit igång än. Morgonen ägnades åt att påskpynta stan. Bl.a. gjorde vi ett rede till en betonghöna och la i "ägg" (målade stenar). Lite som dagisverksamhet.
Nog kan de väl få mat nu? Tror inte de mår dåligt av det.Jag har fått upp värmen en del i huset och vill gå och lägga mig, men katterna behöver mat en gång till. De fick förra måltiden för två och en halv timme sen. Så jag måste vänta. Skit liksom.
Du lär väl mata dom imorgon innan jobbet? Finns absolut ingen anledning till att dom MÅSTE ha en måltid till just ikväll om du vill sova nuJag har fått upp värmen en del i huset och vill gå och lägga mig, men katterna behöver mat en gång till. De fick förra måltiden för två och en halv timme sen. Så jag måste vänta. Skit liksom.
De fick mat nu.Nog kan de väl få mat nu? Tror inte de mår dåligt av det.
De behöver tre portioner per dygn. Kan inte hoppa över måltider.Du lär väl mata dom imorgon innan jobbet? Finns absolut ingen anledning till att dom MÅSTE ha en måltid till just ikväll om du vill sova nu
Du kanske redan vet och valt bort men det finns matmanicker som man ställer in på vilka tider de ska ge mat. Finns lite olika varianter men man fyller små fack med mat i förväg som har lock över sig och som sen öppnas/snurrar fram på de programmerade tiderna man valt. Detta är en variant. https://www.supercat.se/kattmatskal...rd&utm_medium=affiliate&utm_campaign=adrecordDe fick mat nu.
De behöver tre portioner per dygn. Kan inte hoppa över måltider.
Jo, jag vet. De kostar pengar. Och jag har ont om det. Måste betala tandläkare och reparera mitt sparkonto. Och byta dragkula på bilen. Sen är vi framme vid nästa arbetslöshetsperiod om jag inte lyckats få något annat innan dess.Du kanske redan vet och valt bort men det finns matmanicker som man ställer in på vilka tider de ska ge mat. Finns lite olika varianter men man fyller små fack med mat i förväg som har lock över sig och som sen öppnas/snurrar fram på de programmerade tiderna man valt. Detta är en variant. https://www.supercat.se/kattmatskal...rd&utm_medium=affiliate&utm_campaign=adrecord