Längtar till semestern

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjat förbereda mig för fyra veckor på sjön genom att leka "hela havet stormar" vid mitt skrivbord
Skämt å sido, mår inte speciellt bra. Är så yrslig så det liknar ingenting, dessutom har jag glömt telefonen hemma och jag behöver åka och handla skafferivaror ikväll. Lyckat Cewe, mycket lyckat

Äldsta sonen fick en segelbåt i helgen. En gubbe i båtklubben ville bli av med sin båt, och eftersom den inte är varken snygg eller i bra skick går den inte sälja.
Kändes faktiskt som om det var det bästa som kunde hända just nu. Sonen har varit lite under isen ett tag och då behöver han något som drar upp honom ur träsket.
Så nu ska han och hans farbror ställa iordning den så pass att det går åka ut så han kan ta med sig ett gäng kompisar på sjön :laugh:

Så förutom vår stora båt har vi nu en liten 17 fots Coronet Runabout, en Ryds campingbåt, en Furioso 26 fots segelbåt och en 17 fots Selco. Alla renoveringsobjekt :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren har det verkligen varit en massa båtfix, mer än halva semestern gick åt till att meka. Först jobba rumpan av oss för...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama