Laghoppning

ellaj

Trådstartare
Hej!
Jag har några funderingar kring laghoppning.
Vad betyder Divition 1,2 och 3? Vad för höjder hoppar man då? Är det både för ponny och häst? :)
Hoppar man alltid någon typ av "divition" när man laghoppar? Tacksam för svar!! :D

Sv: Laghoppning

En del visningar men ingen som vill svara :) behöver inte vara svar på allt bara så jag hänger med i krokarna ;)

Du kan gå in på ditt distrikts hemsida för att läsa mer om vilkja höjder som gäller :) Men här har det varit Div III 100 CM Div II 110 osv :) ( Häst ) Div I är högsta :) Ja det finns för både häst och ponny :)

tack så mycket för svar, ja det ska jag allt göra :) Är det allltid Div när det kommer till laghoppning? :D

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
529
Senast: Mli
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
515
Senast: Freazer
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 351
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar